برندگان مسابقه جیرینگ آسیایی، جوایز خود را دریافت کردند

برندگان مسابقه جیرینگ آسیایی، جوایز خود را دریافت کردند

مسابقه جیرینگ آسیایی، با پایان یافتن رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا، برندگان خود را شناخت و طبق وعده، سه نفر اول با بیش‌ترین امتیاز، برنده جایزه‌های ویژه و بدون قرعه‌کشی این تورنمنت شدند.

در جریان این مسابقه، شرکت‌کنندگان ضمن جمع‌آوری امتیاز با پیش‌بینی مسابقات فوتبال، این شانس را داشتند که با خرید از اپلیکیشن جیرینگی در قرعه‌کشی‌های یک ماه شارژ رایگان برای ۱۰۰ نفر شرکت کنند. برندگان این قرعه‌کشی‌ها هم در طول برگزاری مسابقات جام ملت‌های آسیا در اینستاگرام جیرنگ معرفی شدند و جوایز به ایشان تقدیم شد.

در جدول زیر مشخصات سه نفر برتر تورنمت جیرینگ آسیایی است که به ترتیب امتیاز، برنده جوایز یک دستگاه پلی استیشن۴ و دو دستگاه تبلت سامسونگ  Galaxy Tab A شده‌اند.

امیدواریم در مسابقات بعدی جیرینگ، شما برنده باشید!

 

5 دیدگاه

  1. مدیر
    خرداد ۲۵, ۱۳۹۹ در ۷:۵۱ ق٫ظ

    sdfsdfsf

  2. پیام
    تیر ۱۱, ۱۳۹۹ در ۷:۰۷ ق٫ظ

    سلام چند.ووقت پیش برای من از همراه اول چند بار پیام اومد و شماره که برای دریافت جایزه ارتبات برقرار کنم اما نمیشد تماس ها قطع می شد ونمیدونستم چیکار کنم

  3. امیر حسین
    تیر ۲۲, ۱۳۹۹ در ۷:۲۹ ب٫ظ

    بسیار عالی و خوب کار کرده اید اگر بتوانید در دیگر کشورهای منطقه که استراتژیک هستند برای ایران و بنادر مختلف دنیا سرویس دهید و در امر خدمات جا به جایی کالا و کشتیرانی فعالیت بیشتر داشته باشید و در زمینه voa ویس آور آیپی مخصوصا ترمینیشن به کشورهای حساس مثل کوبا ترانزیت داشته باشید میتوانید هم سود دهی بالا و هم در این شرایط ارز وارد کشور نمایید. این رو من با سابقه ۲۰ ساله ای که در زمینه کار شبکه دارم خدمتتان عرض میکنم شما می‌توانید نفر اول در اپلیکیشن نویسی در جهان قرار بگیرید و با برگذاری کلاس های مختلف اشخاص نخبه را دور هم جمع کرده و بسیار مثمر ثمرتر از چیزی که الان هستید عمل کنید شما در خیلی مناطق که آنتن دهی ضعیف دارند از سیستم نصب BTS استفاده می‌کنید در صورتی که با فروش gsm gateway به مشتریان میتوانید بدون نیاز به داشتن موبایل و داشتن یک تلفن ساده سرویس دهی نمایید. باید فقط در این عصر تکنولوژی بروکراسی اداری را راحت تر و راه را برای ورود نخبگان هموارتر سازید. با تشکر از شما که به این حقیر فرصت اظهار نظر دادیذ.

  4. بهنام هوشمند
    مرداد ۴, ۱۳۹۹ در ۱۰:۵۹ ب٫ظ

    برای دوستم دوتومن شارژ لازممه لطفا کمکم کنید تلیغتون کنم

  5. ناشناس
    مرداد ۲۴, ۱۳۹۹ در ۹:۵۱ ب٫ظ

    خوبع

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.