معرفی شرکت جیرینگ

تاریخچه جیرینگ

شرکت پرداخت اول کیش با نام تجاری «جیرینگ» از سال 1389 به عنوان نخستین و معتبرترین ارائه‌دهنده خدمات بانکداری و پرداخت موبایلی در کشور فعالیت خود را آغاز کرد و توانست با بهره‌گیری از دانش بهترین متخصصان صنعت تلکام و به‌روزترین تجهیزات نرم‌افزاری و زیرساختی موجود، نخستین کیفِ پولِ الکترونیکی همراه در ایران را راه‌اندازی کند و گام‌های مهم و اساسی در راستای ارائه خدمات فین‌تک با بالاترین سطح کیفیت در کشور بردارد.

جیرینگ به‌عنوان بازوی اصلی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در صنعت پرداخت و به سبب بهره‌مندی از فراگیرترین شبکه تبادل مالی الکترونیک کشور، خدمات و راهکارهای سازمانی متنوع و جامعی را نیز در اختیار مشتریان خود قرار ‌می‌دهد. راهکارهای سازمانی جیرینگ در سرفصل‌هایی نظیر خدمات پیامکی، ارائه سرکدهای USSD و خدمات اپراتوری ارائه می‌شوند.

جیرینگ به عنوان پیشرو و مبتکر خدمات بانکداری و پرداخت موبایلی در کشور، مجموعه‌ای از خدمات مالی و بانکی (کارت به کارت و…)، اپراتوری(خرید انواع شارژ و بسته‌های اینترنت) و خودرویی (پرداخت خلافی و عوارض آزادراهی)، پرداخت قبوض و … را از طریق کد ستاره هفت مربع (*7#) ویژه مشترکین همراه اول یا اپلیکیشن جیرینگ به مشتریان خود ارائه می‌دهد.

جیرینگ با هدف تکمیل سبد محصولات سازمانی خود و با مطالعه گسترده بر روی صنعت فین‌تک (Fintech) برنامه‌های جامعی برای ارائه خدماتی مبتنی‌بر ولث‌تک (Wealthtech)، لندتک (Lendtech)، پی‌تک (Paytech) و اینشورتک (Insurtech) دارد. قابلیت‌های ویژه محصولات سازمانی جیرینگ اکنون این شرکت را به انتخاب نخست مشتریان سازمانی در حوزه خدمات مالی دیجیتال مبدل ساخته است زیرا که پاسخگویی به تمامی نیازمندی‌های شرکت‌های فعال در عرصه صنعت بانکداری و پرداخت (PSP) کشور از جمله ماموریت‌های جیرینگ است.

خدمات جیرینگ

خدمات ارائه شده از سوی جیرینگ به دو حوزه B2B  و B2C اختصاص یافته است که به صورت مختصر به هر یک از زیرشاخه‌ها اشاره خواهیم کرد:

خدمات فروش خرد (B2C)

خدمات فروش خرد (B2C)

خرید به‌صرفه انواع شارژ و بسته‌های اینترنت (تمامی اپراتورها)، پرداخت قبوض خدماتی، کارت به کارت، پرداخت سریع و آسان خلافی خودرو و عوارض آزادراهی، کرایه تاکسی و … تنها بخشی از خدمات متنوع و جذابی هستند که از طریق کد دستوری *7# یا اپلیکیشن جیرینگ در دسترس کاربران قرار گرفته است.

خدمات مالی و پرداختی از طریق اپلیکیشن جیرینگ برای مشترکین تمامی اپراتورها قابل استفاده است؛ البته بخشی از این خدمات نیز با استفاده از کد دستوری ستاره هفت مربع صرفاً برای مشترکین همراه اول در دسترس قرار دارد.

بیشتر

خدمات و راهکارهای سازمانی (B2B)

جیرینگ به‌عنوان یکی از زیرمجموعه‌های کلیدی شرکت ارتباطات سیار ایران (همراه اول) در زمینه ارائه راهکارها و خدمات سازمانی است که نقش تاثیرگذاری در ارتقای سطح ارائه خدمات دیجیتال در حوزه پرداخت‌های مالی در کشور داشته است. در همین راستا محصولات و سرویس‌های سازمانی جیرینگ در قالب خدمات پیامکی، اپراتوری و کدهای دستوری (USSD) توانسته رضایتمندی بسیاری از بانک‌های مطرح کشور و شرکت‌های حوزه پرداخت مالی را جلب سازد. جیرینگ با قرار داشتن در هسته اصلی همراه اول در حوزه پرداخت الکترونیک، تمرکز خویش را بر توسعه کسب و کارهای حوزه فناوری مالی قرار داده است. این شرکت با بیش از یک دهه سابقه فعالیت در صنعت تلکام و فین‌تک (Fintech) کشور، نگاه ویژه‌ای به بانکداری مخابراتی یا تِلکوبانک دارد.

بیشتر

خدمات و راهکارهای سازمانی (B2B)