هدیه #۷* به نسل جوان

هدیه #۷* به نسل جوان

نسل جوان، جمعیت زیادی از مشترکان سیم‌کارت‌های اعتباری را تشکیل می‌دهند و در میان این افراد،‌ خرید غیرحضوری شارژ (خواه آفلاین و خواه آنلاین) طرفداران بسیاری دارد. #7* برای این مشتریان پروپاقرص و وفادار،‌ هدیه ویژه‌ای دارد که با هر بار خرید شارژ به ایشان تعلق می‌گیرد.

همه مشترکانی که سن آن‌ها در سند سیم‌کارت اعتباری، زیر ۲۵ سال تمام باشد، با هر بار خرید شارژ جوانان همراه اول ‍۱۰۰ پیامک رایگان درون‌شبکه هدیه می‌گیرند. هیچ محدودیتی در تعداد خرید از این شارژ وجود ندارد و اگر جزو مشتریان جوان همراه اول هستید، می‌توانید همیشه اعتبار سیم‌کارت خود را با شارژ جوانان بیشتر کنید تا همیشه ۱۰۰ پیامک رایگان درون‌شبکه داشته باشید!

زمان استفاده از این ۱۰۰ پیامک رایگان به تناسب مبلغ شارژ، از یک روز تا ۲۰ روز متغیر است. به‌این‌ترتیب که مهلت استفاده از پیامک‌های رایگان شارژ ۱۰۰۰ تومانی جوانان، یک روز است و این مهلت به‌ترتیب با افزایش مبلغ شارژ بیش‌تر شده و تا ۲۰ روز برای شارژ ۲۰ هزار تومانی جوانان می‌رسد.

به خاطر سپردن کد کوتاه #7* نیاز به هیچ زحمتی دارد و بعد از شماره‌گیری هم منوی کاملی را پیش روی خود می‌بینید.. پیشنهاد جیرینگ این است که خرید از #7* را امتحان کنید تا به تجربه تازه‌ای از خرید شارژ با سرعت زیاد و از میان تنوع بالای محصولات برسید.

شارژ جوانان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول را علاوه‌بر انتخاب از منوی خرید شارژ، می‌توانید با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری #7*1*7* تهیه کنید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.