پیش‌بینی نتایج جام جهانی ۲۰۱۸ با بیش از صد میلیون تومان جایزه جیرینگی

پیش‌بینی نتایج جام جهانی ۲۰۱۸ با بیش از صد میلیون تومان جایزه جیرینگی

۳جیم، جام جهانی جیرینگی

فوتبال، این ورزش محبوب و پرطرفدار، این روزها همزمان با رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ پرشورتر از همیشه هواداران تیم‌های سراسر دنیا را به وجد آورده است. تک‌تک مسابقات در بزرگ‌ترین رقابت دنیای فوتبال، سرنوشت‌ساز و هیجان‌انگیز هستند؛ اما اوج هیجان و لذت تماشای بازی‌ها برای وقتی‌ست که شما منتظر یک نتیجه خاص باشید: نتیجه‎ای که خودتان پیش‌بینی کرده‌اید!

امسال بیش از صد میلیون تومان جایزه در انتظار شماست؛ برای پیش‌بینی نتایج مسابقات آماده‌اید؟

جیرینگی، اپلیکیشن پرداخت همراه و کیف پول الکترونیکی، یکی از بزرگ‌ترین مسابقات ایرانی پیش‌بینی نتایج جام جهانی 2018 را برگزار می‌کند.

با نصب جیرینگی همچنین به خدمات متنوعی شامل پرداخت قبض، خرید شارژ همراه با شارژ هدیه، کمک به نهادهای نیکوکاری، شارژ اینترنت و حتی بیمه تکمیلی انفرادی دسترسی خواهید داشت.

3جیم، جام جهانی جیرینگی با 3 جور جایزه

در مسابقه بزرگ جیرینگ با نام ۳جیم، ده‌ها نفر از شرکت‌کنندگان، برنده‌ی جایزه‌هایی با ارزش مجموعا بیش از صد میلیون تومان خواهند شد. بخش بزرگی از جوایز مسابقه بدون قرعه‌کشی به نفرات برتر با بالاترین امتیاز در پیش‌بینی نتایج بازی‌ها تعلق می‌گیرد.

شرکت در تورنمنت و قرعه‌کشی‌های 3جیم کاملا رایگان و ویژه کاربران اپلیکیشن جیرینگی است. کافی‌ست جیرینگی را روی گوشی هوشمند خود نصب کنید تا علاوه‌بر بهره‌مندی از امتیازهای انحصاری جیرینگی مثل سوپرشارژ (با شعار «همیشه بیش‌تر شارژت می‌کنه!»)، بلافاصله امتیاز بزرگ شرکت در تورنمنت پیش‌بینی 3 جیم را هم به دست آورید.

جیم اول: جایزه بزرگ بدون قرعه‌کشی در تورنمنت پیش‌بینی جام جهانی

جایزه‌‎های بزرگ مسابقه جیرینگی به سه نفر از کاربرانی تعلق می‌گیرد که بیش‌ترین امتیاز را در طول مسابقه کسب کرده باشند:

  • جایزه نفر اول: 20 میلیون تومان
  • جایزه نفر دوم: 10 میلیون تومان
  • جایزه نفر سوم: 5 میلیون تومان

برای این که امتیاز گرفتن در این مسابقه کاملا مبتنی بر شانس نبوده و بیش‌تر تحت تاثیر مهارت بازی‌خوانی افراد باشد، شما تا شروع نیمه دوم هر بازی فرصت دارید نتایج موردانتظارتان را در بخش مسابقه اپلیکیشن ثبت و یا حتی ویرایش کنید تا در پایان بازی از یک تا 10 امتیاز بگیرید:

  • 10 امتیاز برای پیش‌بینی دقیق نتیجه بازی
  • 7 امتیاز برای پیش‌بینی برنده‌ با تفاضل گل درست
  • 5 امتیاز برای پیش‌بینی برنده با تفاضل گل نادرست
  • 1 امتیاز برای شرکت در مسابقه با پیش‌بینی نادرست

جیم دوم: جایزه‌های روزانه تا 2 میلیون تومان برای یک نفر

با شرکت در مسابقه پیش‌بینی نتایج جام جهانی شما همزمان در قرعه‎کشی‌های جام جهانی جیرینگی هم شرکت داده می‌شوید. در این قرعه‌کشی‌ها هرروز تعدادی از شرکت‌کنندگان برنده جایزه‌های نقدی 500 هزار تا 2 میلیون تومانی خواهند شد. هرچه امتیاز شما در مسابقه پیش‎بینی بیشتر باشد، شانس بیشتری هم در قرعه‌کشی خواهید داشت.

جیم سوم: جایزه هفتگی آیفون 8 

در طول برگزاری مسابقات جام جهانی 2018 با انجام دادن هر تراکنش، یک تیر و دو نشان خواهید زد: هم دریافت خدمات و هم شانس برنده شدن آیفون ۸.

جایزه سوم جام جهانی جیرینگی 4 دستگاه آیفون 8 است که هر هفته به قید قرعه به کاربران جیرینگی تعلق می‌گیرد.

همچنین مشترکان همراه اول در اپلیکیشن جیرینگی یک امتیاز استثنایی دارند و آن، قابلیت سوپرشارژ جیرینگ است. با سوپرشارژ در هر بار خرید، تا 30 درصد شارژ بیش‌تر هدیه می‌گیرید.

اپلیکیشن جیرینگی را همین امروز نصب کنید:

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.