چگونه یک کسب‌وکار راه بیاندازیم

چگونه  یک کسب‌وکار راه بیاندازیم

معمولاً از من پرسیده می‌شود که چطور کارآفرینی را شروع کردم؟ و من معمولاً به این سؤال این طور پاسخ می‌دهم: به‌آسانی.

من معمولاً به این سؤال به این صورت جواب می‌دهم چون می‌خواهم آن‌ها را به درون چالش شروع کسب‌وکار بکشانم.

پاسخ صحیح این است که کارآفرینی بسیار سخت و طاقت فرساست، مخصوصاً زمانی که شما پول لازم برای سرمایه‌گذاری را در اختیار ندارید. اما ناامید نباشید، هنوز همراه‌هایی برای شروع کسب‌وکارتان با سرمایه اندک وجود دارد. پیشنهاد من این است، یک مسئله پیدا کنید و آن را بهتر از هر شخص یا شرکت دیگری حل کنید.

به نظر دو نکته بسیار مهم برای شروع کسب‌وکار وجود دارد:

1-پیدا کردن یک شکاف در بازار: 

قرار است کسب‌وکار شما برای چه‌کاری و حل چه مشکی شناخته‌شده باشد؟ این موردی است که من خود نیز از همین‌جا شروع کردم. من می‌خواهم کسب‌وکارم منحصربه‌فرد باشد.

وقتی‌که از من این سؤال پرسیده می‌شود که چطور کسب‌وکاری را شروع کنیم. در پاسخ من به آن‌ها این جواب را می‌دهم که شما باید یک‌راه حل خاص برای مسئله‌ای که در موردش اطلاعات دارید پیدا کنید.

به یک مشکل فکر کنید، احتمالاً آن مشکل در حال حاضر توسط برندهایی دیگر در حال برطرف شدن است اما فکر کنید. شاید شما بتوانید آن مشکل را به شکل بهتری حل کنید.

بدون توجه به این‌که نیش مارکتینگ شما قابلیت رقابتی دارد یا ندارد، قطعاً همیشه شکاف‌هایی در بازار وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را پیدا کنید، بنابراین به دنبال آن‌ها بگردید.

2-با چیزی که الان دارید کارتان را شروع کنید:

برای کارآفرینانی که در سال 2017 زندگی می‌کنند، پول نباید عذری باشد. حتی اگر شما به مقدار کمی برای شروع پول‌دارید، شما میتوانید پول خودتان را صرف مسائل مهم تری کنید. ابتدا نامی برای کسب‌وکارتان پیدا کنید سپس یک لوگو برای آن بسازید. اگر راه‌حل شما پیچیدگی زیادی دارد می‌توانید ایده‌تان را برای افراد بیشتری مطرح کنید تا بتوانید برای شروع از آن‌ها کمک بگیرید. برای شروع مهم نیست که استارت شروع شما به‌طور کامل با آن چیزی که در ذهن شما است منطبق باشد. کاستی‌ها را بپذیرید و شروع کنید.

 

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.