امضای تفاهم‌نامه همکاری جیرینگ و بیمه سامان در تله‌کام ۲۰۱۸

امضای تفاهم‌نامه همکاری جیرینگ و بیمه سامان در تله‌کام ۲۰۱۸

در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۸ امضا شد:

تفاهم‌نامه همکاری جیرینگ و بیمه سامان برای ارائه خسارت آنلاین

جیرینگ و بیمه سامان در جریان نوزدهمین نمایشگاه ایران تله‌کام، پس از امضای تفاهم‌نامه، از  خدمات بیمه‌ای و پرداخت خسارت بیمه سامان به‌صورت آنلاین، رونمایی کردند.

در مراسمی که به همین منظور در غرفه جیرینگ در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۸ برگزار شد، مهرداد خطیبی مدیرعامل شرکت جیرینگ و احمدرضا ضرابیه، مدیرعامل شرکت بیمه سامان، از تسهیل فرآیند صدور بیمه‌نامه و پرداخت خسارت به مشتریان در نتیجه این تفاهم‌نامه سخن گفتند.

به گفته نمایندگان این دو شرکت پیشرو، در راستای فراهم کردن یکی از پیش‌نیازهای اساسی دیجیتالی شدن صنعت بیمه، از این پس ارائه انواع خدمات بیمه سامان به‌صورت آنلاین آغاز می‌شود.

در حال حاضر فروش بیمه‌نامه آنلاین تجهیزات الکترونیکی شامل موبایل، تبلت و لپ‌تاپ در اپلیکیشن جیرینگی فعال شده است و در فازهای بعدی همکاری، صدور بیمه‌نامه‌های مسافرتی، آتش‌سوزی، حوادث و خودرو بر بستر اینترنتی از طریق اپلیکیشن جیرینگی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

بیمه‌نامه آنلاین تجهیزات الکترونیکی با هدف توسعه این خدمات در سایر بیمه‌نامه‌ها در حوزه خطرات ضربه و شکست، نفوذ مایعات و آب‌خوردگی، نوسانات ولتاژ برق، بلایای طبیعی و آتش‌گرفتگی دستگاه همراه با خدمات VIP دریافت و ارسال رایگان به سراسر کشور و یک سال بیمه‌نامه آتش‌سوزی منزل مسکونی ارائه می‌شود.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.