ایران‌گشت، تجربه یک سفر آسان و ارزان

ایران‌گشت، تجربه یک سفر آسان و ارزان

جیرینگ‌ در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۸ رونمایی کرد:

ایران‌گشت، تجربه یک سفر آسان و ارزان

در نمایشگاه ایران تله‌کام ۲۰۱۸ پس از معرفی خدمات سامانه صیاد، محصول دیگری از مجموعه خدمات ارزش افزوده، توسط جیرینگ رونمایی شد. این محصول مربوط به گردشگری است و به مشتری کمک می‌کند یک سفر آسان و ارزان را تجربه کند.

همان‌طور که در معرفی سامانه صیاد تاکید شد، خدمات ارزش افزوده واقعی، باید این توانمندی را به مشتری بدهد که در هر زمان بخواهد از این خدمات بهره‌مند شده و هرگاه نیازی به آن نداشته باشد، قادر به لغو سرویس باشد. این موضوع به‌ویژه درمورد کسر هزینه بدون اطلاع و رضایت مشتری نیاز به حساسیت و سخت‌گیری بسیار دارد. سامانه ایران‌گشت هم درست مثل صیاد، به‌صورت مستقیم تحت نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی قرار دارد. ضمنا استفاده از سامانه ایران‌گشت برای روز اول کاملا رایگان است.

سامانه «ایران گشت» با هدف ارتقای خدمات گردشگری ایران، اطلاعات گردشگری شامل اطلاعات اماکن تاریخی و گردشگری، هتل‌ها و مراکز تفریحی، اطلاعات فرهنگی و رسوم کهن ایرانیان، تاریخ و تمدن مناطق مختلف ایران و… را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.

ایران گشت، با ارائه اطلاعات دقیق اماکن اقامتی و هتل‌ها و رستوران‌ها و با حذف واسطه‌ها ضمن کاهش هزینه‌های سفر، به امنیت برنامه‌ریزی و اقامت در اماکن معتبر کمک می‌کند.

نحوه عضویت در سرویس ایران گشت به این قرار است که مشترک کلید واژه 1 را به سرشماره 701001 ارسال می نماید و از سنترالایز پیامکی حاوی اسم و قیمت سرویس دریافت کرده که با تایید آن، عضو سرویس می‌شود. سپس از سامانه برای مشترک پیامک خوش‌آمدگویی به همراه لینک دانلود اپلیکیشن ارسال می‌شود.

از آن‌جا که این خدمات با معنای واقعی خدمات ارزش افزوده ارائه می‌شود، مشترک در هر زمان که بخواهد از این خدمات بهره‌مند شده و هرگاه نیازی به آن نداشته باشد، قادر به لغو سرویس خواهد بود. به‌عنوان مثال شما می‌توانید در مدت سه روز مسافرت به یک شهر، سامانه ایران‌گشت را فعال کرده و از امکانات آن استفاده کنید و در پایان سه روز، کد لغو را بفرستید تا پس از آن، دیگر هزینه‌ای برای ایران‌گشت نپردازید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.