یک ماه هیجان با جیرینگ آسیایی

یک ماه هیجان با جیرینگ آسیایی

«جیرینگ آسیایی» عنوان تورنمنت جدید پیش‌بینی جیرینگ است که با شروع رقابت‌های فوتبال جام ملت‌های آسیا آغاز به کار می‌کند. جیرینگ بعد از برگزاری موفق دو تورنمنت پیش‌بینی جام جهانی روسیه (جام جهانی جیرینگی) و لیگ برتر ایران (لیگ برتر جیرینگی)، این‌بار سراغ یکی از مهم‌ترین رویدادهای ورزشی آسیا رفته و از شما دعوت می‌کند در مسابقه پیش‌بینی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با جوایز ویژه شرکت کنید.

شرکت‌کنندگان در این تورنمنت، هرروز همگام با برگزاری رقابت‌های فوتبال، به پیش‌بینی نتایج می‌پردازند و به تناسب دقت پیش‌بینی خود، امتیاز می‌گیرند. در پایان این تورنمنت، سه نفر اول با بیش‌ترین امتیاز، برنده جوایز ویژه «جیرینگ آسیایی» خواهند شد.

علاوه‌بر این، شرکت‌کنندگان در مسابقه پیش‌بینی، درصورت خرید شارژ از اپلیکیشن جیرینگی، در قرعه‌کشی‌های دوره‌ای با صدها جایزه هم شرکت داده می‌شوند. این قرعه‌کشی‌ها

برای شرکت در مسابقه جیرینگ آسیایی تنها کافی‌ست اپلیکیشن جیرینگی را روی تلفن همراه خود داشته باشید. همچنین اپلیکیشن جیرینگی را می‌توانید از اینجا دانلود کنید.

مسابقات جام ملت‌های آسیا از ۱۵ دی‌ماه شروع می‌شوند و شما می‌توانید پیش‌بینی اولین مسابقه یعنی بازی امارات-بحرین را از ۱۱ دی‌ماه در اپلیکیشن جیرینگی ثبت کنید.

با نصب جیرینگی، علاوه بر امکان شرکت در مسابقات پیش‌بینی، به خدمات متنوعی شامل پرداخت قبض، خرید شارژ همراه با شارژ هدیه، کمک به نهادهای نیکوکاری، شارژ اینترنت و حتی بیمه تکمیلی انفرادی هم دسترسی خواهید داشت.

جیرینگ آسیایی

برای این که امتیاز گرفتن در این مسابقه کاملا مبتنی بر شانس نبوده و بیش‌تر تحت تاثیر مهارت بازی‌خوانی افراد باشد، شما تا شروع نیمه دوم هر بازی فرصت دارید نتایج موردانتظارتان را در بخش مسابقه اپلیکیشن ثبت و یا حتی ویرایش کنید تا در پایان بازی از یک تا ۱۰ امتیاز بگیرید:

  • ۱۰ امتیاز برای پیش‌بینی دقیق نتیجه بازی
  • ۷ امتیاز برای پیش‌بینی برنده‌ با تفاضل گل درست
  • ۵ امتیاز برای پیش‌بینی برنده با تفاضل گل نادرست
  • 2 امتیاز برای شرکت در مسابقه با پیش‌بینی نادرست

منتظر اخبار تکمیلی و جزییات بیش‌تر از این تورنمنت هیجان‌انگیز باشید…

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.