جیرینگ‌پوز، دستگاهی امن و سریع برای خرید شارژ

جیرینگ‌پوز، دستگاهی امن و سریع برای خرید شارژ

در نمایشگاه تله‌کام ۲۰۱۸ معرفی شد:

جیرینگ‌پوز، دستگاهی امن و سریع برای خرید شارژ

غرفه جیرینگ در نمایشگاه تله‌کام امسال، علاوه‌بر نمایش دستاوردها و محصولات این شرکت، به معرفی تعدادی از خدمات و محصولاتی اختصاص پیدا کرده بود که برای اولین‌بار در دسترس عموم قرار می‌گیرند.

یکی از این محصولات، دستگاهی به نام «جیرینگ‌پوز» است که با هدف خرید امن و آسان شارژ سیم‌کارت، بدون نیاز به کارت بانکی و کارت‌های شارژ فیزیکی عرضه می‌شود. همه کسانی که به هر دلیلی (اعم از نداشتن کارت بانکی یا عدم دسترسی به اینترنت و…) تا امروز برای شارژ سیم‌کارت اعتباری خود، از دکه‌ها و سوپرمارکت‌ها شارژ فیزیکی تهیه می‌کردند، می‌توانند با استفاده از جیرینگ‌پوز با  کدهای طولانی موردنیاز برای شارژ و کاغذهای حاوی این کدها خداحافظی کنند.

با استفاده از جیرینگ‌پوز کافی‌ست مشترکان شماره تلفن همراه خود را در دستگاه وارد کنند تا بلافاصله سیم‌کارت ایشان با مبلغ موردنیاز شارژ شود. به‌این‌ترتیب برای پرداخت‌های خرد نه لزوما نیازی به کارت بانکی و بازگو کردن رمز آن در مکان عمومی وجود دارد و نه خبری از کاغذهای کوچک یا رسیدهای حاوی کد شارژ خواهد بود که احتمال گم شدن آن‌ها زیاد است. اساسا یکی از اهداف طراحی جیرینگ‌پوز کمک به حفظ محیط زیست با بی‌نیاز کردن از چاپ و استفاده از کاغذ برای شارژ سیم‌کارت تعریف شده است.

به‌جز این، با کمک جیرینگ‌پوز می‌توان سیم‌کارت اعتباری را به مبالغ دلخواه و غیررند (مثلا به مبلغ ۲۲۰۰  یا ۵۷۰۰ تومان) شارژ کرد و همه این‌ها درحالی‌ست که شارژ سیم‌کارت بسیار سریع بوده و در کم‌تر از چند ثانیه صورت می‌گیرد.

همچنین فروشندگان علاقه‌مند به فروش شارژ و ارائه سایر خدمات، با جیرینگ‌پوز می‌توانند بدون محدودیت، شارژ بفروشند و از مزایایی مثل سرعت بالا، رفع دغدغه تامین و نگهداری کارت شارژ همه اپراتورها و تخفیف‌های مخصوص فروشندگان بهره‌مند شوند.

جیرینگ‌پوز که ظاهری تقریبا شبیه به یک دستگاه پوز دارد و در آستانه توزیع فراگیر میان دکه‌های مطبوعاتی و فروشگاه‌هاست، به دلیل پشتیبانی از کیف پول الکترونیکی برای دارنده دستگاه، در فازهای بعدی می‌تواند خدمات بیش‌تری در حوزه مدیریت پول خرد و خرید بدون نیاز به کارت بانکی و همراه داشتن پول نقد برای مشتریان فراهم کند.

شرکت جیرینگ امیدوار است با استفاده از پتانسیل این دستگاه، به‌زودی و با کمک تکنولوژی NFC شاهد جایگزینی تبادل پول خُرد با کیف پول همراه در اکوسیستم پرداخت خرد کشور باشیم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.