جیرینگ رتبه ۱۲۳ را در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرد

جیرینگ رتبه ۱۲۳ را در جمع ۵۰۰ شرکت برتر ایران کسب کرد

شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) در بیست و پنجمین رتبه‌بندی IMI-100 و در جمع 500 شرکت برتر ایران توانست جایگاه 123 را به خود اختصاص دهد.

به گزارش روابط عمومی جیرینگ، رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران از سوی سازمان مدیریت صنعتی در سال مالی 1400 در شرایطی اعلام شد که علی‌رغم روند نزولی شرکت‌های فعال در حوزه بانکی و فناوری، این شرکت  توانست با رشد 27 پله‌ای، در رتبه 123 قرار گیرد. شایان ذکر است جیرینگ در گروه رایانه و فعالیت‌های وابسته موفق شد سکوی چهارم را به خود اختصاص دهد.

این شرکت همچنین در سال مالی 1400 با بیش از دو برابر رشد نسبت به سال گذشته، توانست فروش بالغ بر 48000 میلیارد ریالی را به نام خود ثبت کند.

شرکت‌ها در رتبه‌بندی IMI-100 که هرساله از سوی سازمان مدیریت صنعتی منتشر می‌شود، بر اساس شاخص‌‌هایی نظیر رشد شرکت، رشد فروش، فروش سرانه، ارزش افزوده، تعداد کارکنان، رشد اشتغال و دارایی‌‌‌ها ارزیابی شده و در نهایت 500 شرکت برتر معرفی می‌شوند.

رتبه‌بندی شرکت‎‌های برتر ایران (IMI-100) هرساله با هدف فراهم‌سازی آمار و اطلاعات مفید از فضای کسب‌وکار در کشور و همچنین شفاف‌سازی رقابت میان بنگاه‌های اقتصادی برای درک جامع‌تر از ساختار مالی و اقتصادی صنایع و بنگاه‌های بزرگ کشور انجام می‌شود.

1 دیدگاه

  1. میثم محمدی
    شهریور ۱۲, ۱۴۰۲ در ۱۱:۲۰ ب٫ظ

    ممنون از سایت فوق العادتون

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.