جیرینگ امکان کمک به موسسات خیریه را فراهم کرده است

جیرینگ امکان کمک به موسسات خیریه را فراهم کرده است

جیرینگ در راستای توجه به مسئولیت‌های اجتماعی خود و روز احسان و نیکوکاری در کشور با سامانه #7* شرایط را برای کمک به حدود 30 موسسات خیریه معتبر فراهم ساخته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ)، هر ساله در میانه اسفندماه (روز نیکوکاری) ایرانیان آستین‌های خود را برای دست‌گیری از مستضعفان و نیازمندان بالا می‌زنند و کمک‌های انسان‌دوستانه و خیریه خود را به ارگانها یا نهادهای عام المنفعه تقدیم می‌کنند.

به همین مناسبت 14 اسفندماه در تقویم ما ایرانیان به عنوان روز احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است. جیرینگ در راستای همراهی با مردم خیراندیش و نیکوسرشت ایران، از دیرباز با اختصاص کد مهربانی #6*7* (ستاره 7 ستاره 6 مربع) بر روی شبکه همراه اول، تلاش کرده است تا در روز احسان و نیکوکاری در کنار خیرین عزیز باشد.

جیرینگ با ارائه کد اختصاصی #6*7* سعی در کمک به موسسات خیریه معتبر جهت حمایت از نیازمندان دارد. در حال حاضر حدود 30 خیریه و سازمان‌های عام‌المنفعه به کمک این سرکد، شرایط جمع‌آوری نذورات و کمک های نقدی هموطنان را دارند.

شماره‌گیری #6*7* (ستاره 7 ستاره 6 مربع) فقط مختص روزهای خاص از سال نیست و هموطنان می‌توانند در هر زمان و مکان به راحتی کمک‌های نقدی خود را در هر لحظه از شبانه روز به خیریه مورد نظر خود اهدا کنند.

سازمان بهزیستی کشور، خیریه کهریزک، بنیاد احسان، ستاد دیه، جمعیت امام علی(ع) و بیش از 25 خیریه دیگر از جمله سازمان‌هایی هستند که کاربران می‌توانند با شماره‌گیری #6*7* کمک‌های نقدی خود را در اختیار آنها قرار دهند.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.