۵ برنامه مدیریت زمان با گوشی هوشمند

۵ برنامه مدیریت زمان با گوشی هوشمند

برنامه‌ریزی و مدیریت زمان یکی از چالش‌های همیشگی بشر است.

همانطور که گفته‌اند «وقت طلاست» و بزرگان بسیاری از اهمیت مدیریت آن صحبت کرده‌اند. در دنیای مدرن اکثر فعالیت‌ها با گوشی و کامپیوتر انجام می‌شود.

برنامه‌ریزی هم از این قاعده مستثنی نیست. در دسترس بودن همیشگی گوشی‌های هوشمند آن‌ها را به منبعی مناسب برای گوشزد کردن کارها و برنامه‌های روزانه و هفتگی تبدیل کرده است.

در این مطلب قصد داریم پنج برنامه مدیریت زمان را برای گوشی‌های هوشمند معرفی کنیم.

«برنامه ایرانی برنامه‌ریزی دقیق»

با استفاده از این برنامه می‌توانید کارهای مورد نظر را زمان‌بندی کرده و در زمان مقرر هشدار دریافت کنید. همچنین می‌توانید جزییات هر کدام از فعالیت‌ها را یادداشت و با این کار از فراموشی جزییات لازم (مثل لیست خرید) جلوگیری کنید. این برنامه کاملا رایگان بوده و در حال حاضر دو هزار نصب فعال در کافه‌بازار دارد. نمره‌ی این اپلیکیشن 3.9 از 5 است.

https://cafebazaar.ir/app/azizi.mahmoud.punctual2

 

«برنامه ایرانی تیک تیم: دستیار هوشمند شخصی»

این اپلیکیشن فراتر از یک برنامه‌ی مدیریت زمان است و مانند منشی شخصی شما عمل می‌کند. در تیک تیم می‌توانید موارد مختلفی از جمله علایق و ایده‌های بلند مدت خود را وارد کنید. تیک تیم همچنین به دستیار صوتی مجهز است و امکان یادداشت دارد. نکته‌ی مثبت دیگر این برنامه مدیریت زمان رابط کاربری زیبا و ساده‌ی آن است.

https://cafebazaar.ir/app/com.chawk.tiktim

 

Todoist

یکی از بهترین برنامه‌‌های مدیریت زمان که برای هر دو پلتفرم معروف (اندروید و iOS) در دسترس است. با Todoist می‌توانید لیستی از برنامه‌های کوتاه‌مدت و بلندمدت خود بسازید. همچنین می‌توانید برای برنامه‌های مختلف خود زیرشاخه تعیین کرده و با استفاده از برچسب‌ها مراحل انجام کار را نشانه‌گذاری کنید. Todoist اپلیکیشنی آسان و رایگان برای مدیریت زمان است.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.todoist&hl=en

https://cafebazaar.ir/app/com.todoist

https://itunes.apple.com/us/app/todoist-organize-your-life/id572688855?mt=8

 

Trello

ترلو در حال حاضر توسط بسیاری از تیم‌های کاری ایرانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار به شما امکان ایجاد کارت برای هر وظیفه و قرار دادن آن کارت‌ها در یک سری تخته (کارهای انجام شده، در انتظار بررسی …) را می‌دهد. می‌توانید برای هر وظیفه، مهلت زمانی تعیین کرده و افراد حاضر در تیم را برای انجام آن وظیفه به کارت اضافه کنید. محیط کاربری آسان و اثربخش و امکانات برنامه‌ریزی برای پروژه‌های تیمی از مزایای این اپلیکیشن هستند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.trello&hl=en_US

https://cafebazaar.ir/app/com.trello

https://apps.apple.com/us/app/trello-organize-anything/id461504587

 

TickTick

فضای رابط کاربری این اپلیکیشن بسیار صمیمی و دوست داشتنی است. با استفاده از تیک‌تیک می‌توانید ساعات روز و روز‌های هفته را با لیست کارهای خود پر کنید و در زمان لازم از این نرم افزار هشدار بگیرید. علاوه بر این با تیک‌تیک می‌توانید تایمری برای تمرین روی یک مهارت خاص (موسیقی، نقاشی، تایپ و…) داشته باشید. به طور مثال یک ساعت در روز تمرین گویندگی. تیک‌تیک برای پلتفرم‌های مختلف عرضه شده و با لاگین حسابتان در دستگاه جدید می‌توانید برنامه‌های خود را Sync کنید. نمایش آمار بازدهی هفتگی به صورت گرافیکی و چت روم، از دیگر امکانات این اپلیکیشن هستند.

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.ticktick.task&hl=en_US

https://cafebazaar.ir/app/com.ticktick.task

https://apps.apple.com/us/app/ticktick-things-tasks-to-do/id626144601

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.