۳۰ درصد شارژ بیش‌تر، مخصوص بانوان با خرید از #۷*

۳۰ درصد شارژ بیش‌تر، مخصوص بانوان با خرید از #۷*

یکی از آسان‌ترین شیوه‌های خرید شارژ، خرید با شماره‌گیری کد دستوری است. به خاطر سپردن کد کوتاه #7* نیاز به هیچ زحمتی دارد و بعد از شماره‌گیری هم منوی کاملی را پیش روی خود می‌بینید. در این منو به قدرت انتخاب شما احترام گذاشته می‌شود و از آن مهم‌تر این‌که محصولاتی خاص با تخفیف‌هایی ویژه را در فهرست انتخاب‌های شما قرار می‌دهد.

یکی از جدیدترین محصولات #7*، شارژ بانوان (مخصوص مشترکان همراه اول) است که در هربار خرید شارژ، سیم‌کارت موردنظر را ۳۰ درصد بیش‌تر از مبلغ پرداخت‌شده شارژ می‌کند. شرط لازم برای بهره‌مندی از این شارژ، تنها این است که سند سیم‌کارت به نام یک خانم ثبت شده باشد.

نکته قابل‌توجه برای مشترکان این است که زمان استفاده از اعتبار خریداری‌شده به تناسب مبلغ شارژ، از ۳ روز تا ۲۰ روز متغیر است. به‌این‌ترتیب که مهلت استفاده از تمام مبلغ شارژ ۱۰۰۰ تومانی بانوان به‌علاوه شارژ هدیه ۳۰۰ تومانی همراه با آن، ۳ روز است و این مهلت به‌ترتیب با افزایش مبلغ بیش‌تر شده و تا ۲۰ روز برای شارژ ۲۰ هزار تومانی (+ ۶ هزار تومان شارژ هدیه) می‌رسد.

به‌طور کلی خرید شارژ غیرفیریکی، هم ریسک گم شدن و ناخوانا بودن پین‌کد را از بین می‌برد و هم جلوی مصرف کاغذ و آسیب به طبیعت را می‌گیرد. پیشنهاد جیرینگ این است که خرید از #7* را امتحان کنید تا به تجربه تازه‌ای از خرید شارژ با سرعت زیاد و از میان تنوع بالای محصولات برسید.

شارژ بانوان سیم‌کارت‌های اعتباری همراه اول را علاوه‌بر انتخاب از منوی خرید شارژ، می‌توانید با شماره‌گیری مستقیم کد دستوری #6*1*7* تهیه کنید.

2 دیدگاه

  1. king
    اسفند ۱۹, ۱۳۹۹ در ۹:۱۸ ب٫ظ

    ممنون از بستر مناسبی که فراهم کردید????????

    1. Jiring.ir
      اسفند ۲۰, ۱۳۹۹ در ۱۱:۰۴ ق٫ظ

      موئید باشید ????????

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.