امضای تفاهم‌نامه میان جیرینگ، توسن و کرانه

امضای تفاهم‌نامه میان جیرینگ، توسن و کرانه

تفاهم‌نامه همکاری میان جیرینگ و شرکت تاکسیرانی توسن، کرانه

در روز سه‌شنبه 4 خرداد ماه قراردادی در قالب تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت تاکسیرانی توسن، کرانه و شرکت پرداخت اول کیش (جیرینگ) به امضای طرفین رسید.

این قراداد در زادگاه شرکت جیرینگ، جزیره کیش منعقد شد.

این قرارداد، با هدف توسعه سرویس تاکسیرانی هوشمند برنامه ریزی شده و فرآیند خود را ادامه خواهدداد.

حسام حبیب‌اله، مدیرعامل شرکت جیرینگ درباره ارائه سرویس‌های پرداخت هوشمند در تاکسی‌های اینترنتی به کیشوندان گفت:
«برای جیرینگ باعث افتخار است که به‌عنوان اولین شرکت پرداخت هوشمند موبایلی ایران فعالیت سرویس جدید خدمات شهری خود را در قطب گردشگری کشور آغاز کند و حامی حمل‌ونقل هوشمند بومی در کنار جامعه ۱۰۰۰ راننده جامعه رانندگان کیش در جزیره کیش باشد»

ایشان در ادامه افزود: «بحث فراگیری استفاده از خدمات مالی، به‌عنوان ابزاری برای بهره‌مندی عموم مردم از تنوع ابزاری در حوزه پرداخت نیاز است مورد توجه قرار بگیرد و باید توجه داشت که بهره‌مندی مردم از خدمات نوین مالی در حوزه پرداخت موجبات ارتقای سواد مالی را نیز فراهم خواهد کرد».
در ادامه این نشست، امیر حسین خدایی مدیرعامل شرکت توسن به‌عنوان یکی شرکت‌های فعال در جزیره کیش در باب این تفاهم‌نامه گفت:
«پس از گذر از چالش‌های فراوان در ماه‌های گذشته، سرانجام جامعه تاکسی‌داران کیش به پشتوانه این توافقنامه همکاری با شرکت جیرینگ در مسیر عملیاتی سازی سرویس بومی تاکسی اینترنتی کیش قرار گرفت و خوشحالیم که نوید ارائه خدمات هوشمند تاکسی اینترنتی ایمن، سریع و در قالب حمل‌ونقلی بومی را به کیشوندان و گردشگران جزیره زیبای کیش بدهیم».
وی در ادامه افزود: آماری بالغ بر ۱۰ هزار سفر در روز که بیشترین تعداد آن مربوط به ناوگان تاکسی‌رانی است، سبب شد تا فکر هوشمندسازی مشاغل در دوران پاندمی کرونا، با همکاری شرکت جیرینگ، پیاده‌سازی شود و این خود خبر خوبی برای رفاه بیشتر برای گردشگران و کیشوندان جزیره کیش است.

امیر سوداگران، مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان منطقه آزاد کیش هم در ادامه گفت:
کیش به عنوان شهر هوشمند از چند سال گذشته در مسیر هوشمندسازی فعالیت‌های گوناگونی را آغاز کرده و پرداخت‌های خرد شهری از جمله کرایه تاکسی‌ها نیز در راستای برنامه‌های محوری این سازمان است که امروز سبب ساز این تفاهم‌نامه شده‌است.
امیر سوداگران افزود: تحقق شهر هوشمند علاوه بر زیرساخت‌های لازم نیازمند شهروندان هوشمند است که این هدف با اجرای طرح‌های مختلف زیرساختی و همکاری‌های مشترک با بخش خصوصی و سایر بخش‌ها در این جزیره در حال تکامل است.
این تفاهم‌نامه در جهت بی‌نیاز ساختن کیشوندان و گردشگران از استفاده کارت بانکی برای پرداخت‌های خرد شهری بین سه طرف همکاری به امضاء رسید و بر همین اساس، مسافران و کیشوندان می‌توانند تنها با بهره‌مندی از کیف‌پول جیرینگ و اسکن QR-CODE با استفاده از درگاه‌های نرم‌افزار اقدام به پرداخت کرایه کنند.
حسام حبیب‌اله، در این راستا گفت: به واسطه تلاش‌های صورت گرفته خدمات جیرینگ به حدود ۳۷ میلیون کاربر ارائه می‌شود. 

حسام حبیب‌اله یادآور شد: جیرینگ به عنوان یک کیف‌پول هوشمند و سامانه پرداخت مالی، ۱۱ سال پیش در جزیره کیش متولد شد و هم اکنون اولین فعالیت خود در زمینه پرداخت‌های خرد را از این جزیره شروع کرده و در صدد هستیم گستره فعالیت‌های خود در جزیره را توسعه دهیم.
وی با بیان اینکه پیشتر همکاری با مجموعه فروشگاه‌های افق کورش این جزیره آغاز شده، افزود: در صدد هستیم به زودی با همکاری بین بخشی بتوانیم این فعالیت را در بخش تفریحات نیز آغاز کنیم.
تاکسیرانی‌های هلال ماه، پارس توسن، کرانه، رخش و تاکسی تشریفات آتی، شرکت‌های دیگری هستند که کیف‌پول جیرینگ را به عنوان یکی از روش‌های دریافت کرایه خود انتخاب کرده‌اند.
در پایان با امضای تفاهم‌نامه مشترک مسیر همکاری‌های زیرساختی شرکت جیرینگ و شرکت‌های تاکسی اینترنتی کیش آغاز شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.